آماربازدید کنندگان

خاطرات قشنگ

حدیث روز

سخن روز

جستجوی

مترجم وبلاگ

اخبار علمی

اخبار اقتصادی

پاي صحبتهاي عمو قلي

جاتون خالي رفتم دانشگاه، وااااااي چه دانشگاهي بود و چه كارمندايي و چه رئيسايي و چه استادايي به به...
رشته ما كه اصلا نه گروهي داشت نه مدير گروهي
يه استاد داشتيم كه يكي از درساي تخصصي مونو تدريس ميكرد. البته بيشتر به معلم ديكته شباهت داشت تا استاد يك درس تخصصي. چند تا مهارت ديگه هم داشت :
ايجاد استرس فراوان در بين بچه هاي كلاس در حد تيم ملي.
خودنمايي كردن در حد بوندس ليگا.
چشمهاي تيز كه به جاهاي ناجور  زل  ميزد كه حتي بعضي وقتا باعث ميشد مسايل اشتباه حل بشه.

ادامه دارد...


۱ نظر:

  1. سلام به هادی جان و قاسم عزیز خودم
    آقا من بگم این استاد کیه؟
    عباس گنگلاس هست
    واقعاً حالا که درسو تموم کردیم میبینم چقدر مدرکمون بی ارزشه
    راستی قاسم دوستم که به امریکا (ایالت دالاس)حدود یکماه پیش رفته بود الان توی یک شرکت داره روی ساخت سلولهای خورشیدی کار میکنه
    واقعاً خیلی خوشحال شدم براش
    به امید موفقیت همه بچه های کلاس
    دوستون دارم

    پاسخحذف